fredag 10 oktober 2014

Marcus

Hej!


Jag heter Thwe Thwe Oo och jag har studerat komvux i Luleå. Förra veckan tittade vi en dokumentären mot din olycka. När jag tittade den dokument  samtidigt jag känner mig att jag får mycket energi. Eftersom du är fantastik och självständigt kille. För att du kämpar mycket sen du får mål. Jag vet om vi träffar stor problem på våra livet men vi behöver inte rädd och inte svänger till den . Varje problem har svara , det är äkta. Du är modig och stark så att jag måste ditt mål är inte så länge med dig. Du har bra familj, hjälpen kompisarna och fin och jättesnäll flickvän , de är jätte bra för dig. Jag förstå inte, Varför slutar du älskar med Stephine?.
 
 Jag tycket att du är väldigt stark och kämpa mycket för att du är jätte bättre och du gör själv många sak. Jag önskar till dig du ska få perfekt livet i din framtiden.
 

med väldigt hälsing
Thwe Thwe Oo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar