söndag 16 februari 2014

Ove träffa en man och kvinna igen.

I dag också tränar vi  igen svenska dialog . den kapital 2 och 3. Jag läser den två kapital och jag känner till Ove får problem alltid med andra person. Jag känner till han lika med min pappa.
 
Vi tränar den kapital av dela två grupp. Min grupp har fyra person och andra grupp har tre person . Först skriver vi dialog och sen träna pratar som leka med teater. Det var rolig .

Ove är inte omtänksam till andra person och aldrig säger förlåt till  andra människor. Han måste han är alltid rätt.Parvaneh är 30 år och kortväxt, svarthårig och uppenbart utländsk kvinna. Lufsen är hennes man och hon är gravid.

Ove och Parvaneh mötte i parkering och lite problem med Ove. Jag tro att hon spelar roll andra viktig person i bocken och Ove är först person.

1 kommentar: