söndag 14 september 2014

Förklara tiil Olivia

            Förra vecka studerat vi en bilderboken och som heter Olivias har en nya klänningen. När vi studerat den boken först vi fått gruppen. Min gruppen har fem kvinnor.

           Jag tror att studerat med i gruppen har jättebättre för mig. Ibland när jag läste en mening men jag förstår inte " vad menar ". Samtidig andra kvinnan vet att den mening och hon berättar till mig . Det är bra att hela gruppen. Efterson vi diskuterar att varandra men vi fick kommer inte överens , det är inga problem för till oss. Vi har olika åsikt och tänker olika sätt.

        Också min grupp har en kloka och duktig kvinnan och hon hjälpte mycket till oss. Till, EX nya ord och grammatik.
  
        För att jag är jätterolig att i gruppen och jag måste träna mest på grammatik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar