söndag 28 september 2014

Prestation att All in

         Den 25 september diskuterade och läste vi sedan 23 till 36 innan bok " All in".
Den capita hade när Emma börjar går till simbassängen och  hon får medaljer . Men jag läste inte klarade i min grupp den dagen jag åkte till sjukhuset så att läste jag fem kvar sedan i hemma.

       En kompis sade att Emma fick att bäst i världen på simma och det är sin mål. andra kompis tror att Emma är alltid ledsam .Jag tror att när hon börjar träna simma hon är vanligt barn så att hon kan inte vinkla sina fötter. Det är jätte stressa till henne. Emma är inte samma sina kompisana hon tänka att hon är bäst i världen.

      Hon vill få bäst i världen så att hon jättekämpa och tävla många gånger i hela världen . För att hon träffar många människor och jättetrött på sitt livet. Eftersom hon tänker att jag var ju tjej som hade allt. Framgångar, medaljer och rekord. jag förstod inte vad som var fel på mig. jag borde ju må hur bra som helt.

    Jag läste denna sidorna och jag förstå att Emma livet är lite tråkig och jobbig. Hon giller inte  att andra person är alltid kontrollera på sitt liv. Hon tror att hon bestämer själv på sitt liv, det är bäst och fri liv. Jag var roligt att i gruppen med jobbade tillsamma.


        

1 kommentar:

  1. Ja, jag tycker att Emma är jätteduktig simmare. Hon har kämpat mycket för att bli bäst i världen. Hon ville bevisa motsatsen. Hon är en stark simmare. Jag imponerad henne.

    SvaraRadera