söndag 2 mars 2014

Ove och Rune var kompisor

I dag vi diskuterar av många olika sak. Det är Ove, Rune; Bil och Religion . Det är intressen för mig. Jag jätte intresses av Ove har kompisar för att han är jätte konstig och osocial människor.Men nu han får kompisar och det är kul.

De tyckte likadant om det omdatera samhället. De stod till samman för det gamla rejäla mot det nya. Jag tror att det är jätte bra för Ove. Människor har bott inte ensam måste bor till samma med familj, syskon eller kompisar. Jag också bor tillsamman med min familj. Jag har två barn så barnen är ibland jobbig och ibland jätterolig. Jag Ove känner samma sak med mig.

Sen vi diskuterar man och kvinna är intressera av inte samma. Jag jätte spanande och jag tror samma sak. Jag tror det är bero på tid till ex en man och kvinnan de träffa först intressen och gillar saker av alla samma. De få börjar kärlek så de otrolig och tänker om vi få problem sen vi måste skiljer så de samma fuskar av varandra. Efter gifter sig och bor till samma med barn samtidig allt är motsats av när få börjar kärlek. Jag tror det är normal och även händer jag och min man.

I dag är rolig med diskuterar av olika sak  för mig.  

2 kommentarer:

  1. Ja det är alltid intressant att diskutera relationer tycker jag. Några pratade om att de är väldigt olika sin man eller fru. Det kan vara olika i olika relationer. En del har mycket gemensamt min sin parter och delar samma intressen, medan andra har väldigt olika intressen. Jag tror att båda sätten fungerar bra.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att ta lite tid sen ska du gilla Ove, eller hur? När du läser Ove kan du alltid upptäckta att vem som Ove. Det var kul. Men faktiskt är det sant. Boken kommer från livet, livet visar på boken.

    SvaraRadera